پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم!
سرخط خبرها

همدلی، دغدغه‌ اصلی کوهنوردی خراسان رضوی

  • کد خبر: ۲۰۷۵۱۱
  • ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲
همدلی، دغدغه‌ اصلی کوهنوردی خراسان رضوی
سرپرست جدید هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی خراسان رضوی بر اهمیت همدلی در جامعه ورزش استان تاکید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، با انتصاب محمد ایمانی‌فر به عنوان سرپرست جدید هیات کوهنوردی و صعود‌های ورزشی خراسان رضوی، وی از چند روز قبل کار خود را در این سمت آغاز نمود. در همین رابطه نشستی روز یکشنبه، اول بهمن ماه ۱۴۰۳ در محل ساختمان جدید هیات کوهنوردی استان واقع در مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد مشهد برگزار شد.

ایمانی‌فر در این جلسه اظهار کرد: پای کار بودن و تعهد اصل لازم برای کسب موفقیت است. اعضای هیات کوهنوردی استان از دانش، تجربه و آگاهی خوبی برخوردار هستند و امیدواریم با جدیت و تعامل قله‌های موفقیت را فتح کنیم.

وی افزود: امروز کوهنوردی استان نیازمند پای کار بودن و همراهی همه کوهنوردان و ورزشکاران دغدغه‌مند است و تلاش می‌کنیم با استفاده از خرد جمعی در کارگروه‌ها و تجربه ورزشکاران جایگاه واقعی رشته کوهنوردی را به علاقمندان معرفی کنیم.

سرپرست هیات کوهنوردی استان خراسان رضوی گفت: معتقدم وظیفه هیات استان سیاست گذاری، برنامه ریزی، هماهنگی و هدایت است و اجرا و اقدام در حوزه کاری هیات شهرستان‌ها است. حتما موضوعات را به صورت تخصصی در کارگروه‌ها دنبال خواهیم کرد تا نتایج مطلوب مبتنی بر اصول علمی و ورزشی حاصل شود.

مطابق حکم رئیس فدراسیون فدراسیون کوهنوردی و صعود‌های ورزشی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ ۱۳ دی ماه ۱۴۰۲ محمد ایمانی‌فر از کوهنوردان باسابقه این رشته به عنوان سرپرست این هیات در استان خراسان رضوی منصوب شده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->